Vše o nákupu


1. Možnosti a ceny doručení

Zásilkovna Z-Point

  • Cena - 69 Kč (ČR) / 89 Kč (SR)
  • Dobírka: 39 Kč
  • Rychlost dodání na pobočku - do 3 pracovních dnů od odeslání
  • Doba uložení - 7 dní (možno prodloužit až na 21 dní)
  • Notifikace - ano, e-mailem nebo SMS

Zásilkovna doručení na adresu

  • Cena - 99 Kč (ČR) / 149 Kč (SR)
  • Dobírka: 39 Kč
  • Rychlost dodání - do 2 pracovních dnů od odeslání
  • Notifikace - ano, e-mailem nebo SMS

 

3. Doručení

Budeme se snažit ze všech sil, zpracovat Tvoji objednávku co nejdříve. Jsme bohužel oba studenti a jsme zároveň zaneprázdněni online studiem na vysoké škole. Předem se omlouváme za případné zpoždění.

 

5. Vrácení a výměna zboží ve 30-denní lhůtě

Jako spotřebitel máš ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy). Pokud zboží kupuješ jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je vaše IČ), právo na odstoupení Ti nevzniká. 

Jak postupovat

  1. Nejrychlejší a nejjednodušší varianta je využít pomocníka pro výměnu a vrácení zboží.
  2. Zboží prosím následně uveď do původního stavu, aby se předešlo možnému přiměřenému snížení vracené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
  3. Zboží pak neodkladně pošli na adresu: Karel Šedý MedVictus, Nový Šaldorf 240, 671 81 Nový Šaldorf-Sedlešovice.

Vrácení peněz

  • Proběhne nejdéle do 14 dnů od doručení vráceného zboží a to převodem na bankovní účet, ze kterého jsme obdrželi peníze. Ten prosím v případě, že jsi zboží nehradil/a převodem, přilož do daného e-mailu.

2. Platební možnosti

Dobírkou

  • Zaplatit můžeš až při předání balíku.
  • Cena dobírky je 39 Kč.

Převodem z účtu

  • Bankovní převod trvá obvykle 1 pracovní den.
  • Variabilní symbol i číslo účtu se dozvíš hned po odeslání Tvé objednávky. Platební instrukce Ti následně dorazí i na Tvoji e-mailovou adresu.

 

4. Záruka

Jako spotřebitel máš ze zákona záruku 2 roky. 

Záruční doba běží ode dne převzetí zboží. Nepočítá se do ní případná reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.

Dojde-li při reklamaci k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku od dne převzetí.

 

6. Reklamace

  • Informuj nás nejprve prosím e-mailem na info@medvictus.cz nebo telefonicky na 725447060.

Lhůta pro vyřízení Tvé reklamace

  • Pokud jsi spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě.

Pokud je zboží poškozené

  • Zkontroluj si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírej.
  • Je-li zboží poškozeno, ačkoli byl obal neporušený, kontaktuj nás co nejdříve na telefonu 725447060.

Pokud bylo zboží dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu